top of page

Інтерв’ю з Марією Хмельницькою: як хендпоук став основою стилю

Марія працює у техніці хендпоук, поєднуючи роботу з кольором і мінімальну травматизацію шкіри. У нашій розмові вона розповіла про своє перше знайомство з методом, пояснила різницю між хендпоук та машинкою, а також поділилася перевагами й труднощами цієї техніки.


@mafupoke
@mafupoke

Як ви вперше познайомилися з хендпоук-технікою і чому обрали саме її?


Вперше хендпоук побачила в інстаграмі, коли підписувалась на майстрів, що працювали у стилі дотворк. Тоді мене привабила м'яка, ніби напилена, текстура тонових градієнтів. А ще контроль над кожною крапочкою. Іронічно, що вже через рік я закинула дотворк і зосередилась на кольорових тату.


У чому головна різниця між хендпоук і машинкою для тату, на ваш погляд?


Для мене найвагоміша різниця - це рівень травматизації шкіри. Оскільки я працюю з кольорами, мінімальне пошкодження епідермісу дозволяє шкірі втримати більше пігменту, а також уникнути гіперпігментації.

Які переваги й виклики ви бачите у цій техніці?


Дві головні переваги - контроль нанесення і низька травматизація. А головний недолік - швидкість. Хоча в невеликих тату я можу навіть дати фору майстру із машинкою, на рукав мене ніколи не вистачить. Втім, особисто я ніколи не була зацікавлена в масштабних роботах, тому для мене хендпоук не є обмежувальним фактором.


Як ви бачите майбутнє хендпоук-культури?


Відверто кажучи, я не знаю, про яку культуру йдеться. У нас немає своїх фестивалів або спільнот, хоча ми і намагаємося підтрмувати одне одного у великому океані тату індустрії. Не думаю, що колись хендпоук вийде у мейнстрім, натомість ми так і залишимось екзотичною меншістю.


Коментарі

Оцінка: 0 з 5 зірок.
Ще немає оцінок

Додайте оцінку
bottom of page